Reklamace a vrácení zboží

Něco není v pořádku?
U nás to vyřešíte rychle a jednoduše

Netrpělivě čekáte na balíček a když přijde, zjistíte, že něco není v pořádku. Je to i náš zlý sen, nemyslete si, a vždy nás to velmi mrzí. Pokud však k takové situaci dojde, chceme vám zklamání co nejvíce usnadnit. Podívejte se, jak zboží reklamovat či vrátit.

Jak reklamovat zboží?

Reklamace se bát nemusíte. Pokud se vám na doručeném produktu něco nezdá, co nejdříve nám prosím napište nebo zavolejte. Čím dřív, tím líp. Domluvíme se, jak budeme při reklamaci postupovat. Ale můžete počítat s tím, že bude probíhat nějak takto:

1. Produkt(y) zkompletujete
Asi je nám to všem jasné, ale nezapomeňte, že zboží musíte poslat včetně originálního obalu, všech jeho součástí a návodů.

2. Produkty odešlete zpět k nám
Stáhněte a vytiskněte prosím reklamační formulář. Vyplňte ho a vložte do balíku. Ten pak doporučeně zašlete na adresu:
OFFICE U KORUNY
Gočárova třída 504/54
50002 Hradec Králové - Pražské Předměstí
Kancelář č. 6 - Veronika Lonská

3. Zkontrolujeme a vrátíme peníze
Podíváme se, co se stalo. Vše posoudíme a domluvíme se – buď vám zašleme nové zboží, připíšeme slevu, nebo celou částku vrátíme.

Jak vrátit zboží?

Aniž byste nám cokoli vysvětlovali, můžete nám zboží do 14 dnů vrátit. Jen musí být v originálním obalu, nepoužité a neotevřené.

1. Informujte nás
E-mailem na goorganic@goorganic.cz nebo telefonicky na 604 366 889 nás prosím vždy informujte dříve, než něco posíláte zpět.

2. Balík odešlete zpět
Balík prosím doporučeně zašlete spolu s vyplněným formulářem na naši adresu:
OFFICE U KORUNY
Gočárova třída 504/54
50002 Hradec Králové - Pražské Předměstí
Kancelář č. 6 - Veronika Lonská

3. Zkontrolujeme a vrátíme peníze
Jakmile bude váš balíček zpátky v našem skladu, zkontrolujeme jej a do 14 dnů vám vrátíme peníze.

Dokumenty ke stažení:

Reklamační formulář

Formulář na vrácení zboží