Semínka

Nejprodávanější

3 položek celkem
Zdravý den Chia semínka 200 g
Více variant
od 79 Kč

Chia semínka s vysokým obsahem omega-3 mastných kyselin, antioxidantů a dalších výživných látek.

Zdravý den Chia semínka 60 g
Více variant
od 49 Kč

Chia (Salvia hispanica) semínka v ORGANIC* a RAW kvalitě pěstovaná podle pravidel ekologického...

Salvia Paradise Len setý semínko
Více variant
od 25 Kč
od 25 Kč

Lněné semeno přispívá k udržení normálního zdraví srdce, působí jako antioxidant.


Chia semínka, lněná semínka, konopná semínka i semínka na klíčení

Proč jíst semínka?

Semínka obsahují stejně nebo více bílkovin než maso – navíc se jedná o bílkoviny snadno stravitelné. Dále jsou bohaté na minerální látky, zdravé tuky, vlákninu i ochranné látky, které posilují imunitní systém a pomáhají udržovat zdravou hladinu cholesterolu. 

Ve kterých jídlech můžu využít semínka?

Nejchutnější variantou jsou opražená a lehce osolená semínka – jen tak na zobání nebo do polévek, salátů a rizot. Pokud máte citlivější zažívání, je dobré semínka vždy předem nechat namočené přes noc – pak teprve vodu slít a lehce opražit. 

Semínka můžete přidávat do kaší, pomazánek, müssli i jogurtů. Některá semínka můžete i nakličovat a jíst je jako klíčky nebo mladé výhonky – ty jsou koncentrovaným zdrojem živin, jsou lehce stravitelné a posilují imunitu. 

Za chvilku si je tak oblíbíte, že je budete přidávat do každého jídla. Vsadíme se?